אודות חובה נט

 
רקע:

בקיץ 1997 נפל דבר בענף ביטוח הרכב. החלה רפורמה בענף רכב חובה שגרמה לפתיחתו של ענף ביטוח חובה לתחרות.
לפני הנהגת הרפורמה תעריפי ביטוח חובה של כל חברות הביטוח היו אחידים. כלומר , התעריף היה זהה בין כל חברות הביטוח וגם בינן לבן עצמן (לא היו הבדלים בין נהג צעיר או וותיק).

מטרת הרפורמה הייתה:
1. ליצור מבנה תחרותי בין חברות הביטוח במטרה להקטין את פרמיות הביטוח (להוזיל מחירים).
2. להעביר את הסיכון הביטוח מידי הציבור לידיהן של חברות הביטוח.
3. עידוד נהיגה זהירה על ידי שימוש בפרמטרים המשקפים רמת סיכון ביטוחי ויצירת תעריפים דיפרנציאלים לפיהם כל אחד משלם לפי רמת הסיכון שלו.

על האתר:

נוכח הרפורמה הנ"ל הוקם בשנת 2009 האתר "חובה נט".

האתר הוקם ומנוהל על ידי אנשי ביטוח וטכנולוגיה מהמובילים בענף אשר חברו יחדיו להקמת גוף אחד המציע את כלל האפשרויות לצרכן וכל זאת בדרך נגישה ומשתלמת.

האתר מרכז ומסדר את כל ההצעות בצורה נוחה להשוואה ומציג עסקאות על פי הקריטריונים שהוזנו במחשבוני הביטוח של האתר.

ענף הביטוח בישראל סבל שנים רבות מחוסר נגישות צרכנית, אתר חובה הינו בשורה ראשונה לצרכנות נכונה בענף הביטוח הנפוץ ביותר בישראל – ביטוח חובה.

אתר חובה שם לו למטרה לבסס את מעמדו כאתר המוביל בישראל בתחום החסכון בביטוח רכב וביטוח בכלל ולהיות חלק משינוי הענף והפיכתו למקוון פשוט ונוח. באתר ניתן למצוא מידע רב וכולל אשר ישמש אותך בהתקשרויות הבאות מול ספקי הביטוח השונים תוך חסכון והימנעות מטעויות נפוצות.

בשנת 2013 אישר המפקח על הביטוח במשרד האוצר את התאגדותנו תחת התאגיד: "חובה סוכנות לביטוח (2013) בע"מ. כיום האתר מנוהל ומופעל על ידי חובה סוכנות לביטוח בע"מ. כך שהלכה למעשה אנו משמשים כסוכנות ביטוח שפועלת בשיטת הברוקרז' (השוואת מחירים), היתרון הינו בעשיית עסקת הביטוח המשתלמת ביותר מידי שנה ללא תלות בקבלת שירות מהחברה המבטחת ואפשרות לניידות בין חברות ללא החלפת הגורם שנותן לך שירות.

מטרת האתר:

1. חסכון – המטרה הראשונה של האתר היא לחסוך לכם כסף. האתר מציג את תעריפי כל חברות הביטוח בסדר עולה מהמחיר הנמוך לגבוה במטרה להציג לגולש את האפשרות החסכונית ביותר עבורו.

2. חוויית קניה – בעבר רכישת ביטוח חובה דרשה נסיעה למשרדי סוכן הביטוח , פעולה ממנה אנו מנסים להימנע כדי לחסוך זמן ומאמצים מיותרים. בעולם המכוון בו אנו חיים כיום ניתן לרכוש ביטוח חובה מבלי לקום מהכסא ומבלי להמתין דקות רבות למענה טלפוני.

3. שקיפות ואובייקטיביות – בעולם הביטוח והפיננסים ישנם מערכות יחסים אינטרסנטיים ביחסי חברה – סוכן – לקוח. מערכת היחסים הזו מביאה לעיתים לניגודי עניינים. גם כשאין ניגודי עניינים ישנו לעיתים קרובות חשד מצד הלקוחות. אתר "חובה" פורס את האפשרויות על "המדף" ומאפשר ללקוח לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורו.

החזון שלנו:

להוביל את שיווק מוצרי הביטוח באינטרנט בשירות ובחדשנות ולהיות חלק משמעותי בשינוי עולם הביטוח המקוון.

להציע תמיד את הטוב ביותר ללקוחותינו במטרה לתת ערך מוסף כלכלי.

יצירת חוויה מהנה ללקוחות האתר בעשיית עסקאות ביטוח.

לפעול בשקיפות, נאמנות ואחריות כלפי לקוחות האתר .